منوعات

ميتلايف تتعاون مع الأولمبياد الخاص ومنظمة الموئل من أجل الإنسانية لإطلاق أسبوع المجتمع في منطقة أوروبا والشرق الأوسط وإفريقيا

الشاهين نيوز

أعلنت اليوم شركة “ميتلايف” عن تجديد شراكتها مع “الأولمبياد الخاص” ومنظمة “الموئل من أجل الإنسانية” لتزويد الموظفين في أسواق أوروبا والشرق الأوسط وإفريقيا بفرصة التطوع في مشاريع المجتمع.

ووُجهت دعوة في هذا الإطار إلى 4 آلاف موظف من موظفي شركة “ميتلايف” في 26 دولة من دول أوروبا والشرق الأوسط وإفريقيا للمشاركة في الأنشطة التي تقيمها إحدى المنظمات خلال فعالية أسبوع المجتمع في المنطقة التي تبدأ في منتصف شهر مايو. ستتاح للموظفين فرصة للتطوع في حدث ينظمه “الأولمبياد الخاص” وتتخلله ممارسة الرياضة مع الشباب الذين يعانون من اضطرابات ذهنية أو دعم للمبادرات المحلية الخاصة بـ”الموئل من أجل الإنسانية” لبناء أو تجديد المباني في المناطق المحرومة من الخدمات.

هذا وموّلت هذه المبادرة مؤسسة “ميتلايف”، الذراع الخيري لشركة “ميتلايف”. وتتمتع مؤسسة “ميتلايف” بتقليد عريق في دعم المبادرات التي تُشرك متطوعي “ميتلايف” في الأنشطة التي تعمل على تحسين نوعية الحياة وزيادة الفرص للمحرومين من الخدمات.

وقال ديرك أوستيجن، رئيس شركة “ميتلايف” في منطقة أوروبا والشرق الأوسط وإفريقيا، في هذا السياق: “يسعدنا أن نتمكّن من الاستفادة من شراكتنا القوية التي تمتد لعدة أعوام مع منظمة ’الموئل من أجل الإنسانية‘ و’الأولمبياد الخاص‘. خلال العام الماضي، تطوع أكثر من 750 موظفاً في أكثر من 20 سوقاً في جميع أنحاء أوروبا والشرق الأوسط وإفريقيا، وأعربوا عن إصرارهم ورغبتهم للقيام بمزيد من الأعمال الخيرية هذا العام. كما توفر فعالية أسبوع المجتمع لنا جميعاً فرصة رائعة لرد الجميل إلى المجتمع الذي نعمل فيه”.

وأضافت ماري دافيس، الرئيسة التنفيذية لـ”الأولمبياد الخاص”: “يمثل المتطوعون أساس حركة ’الأولمبياد الخاص‘. وبفضل حماسهم والتزامهم، أصبحنا قادرون على الاحتفال بكل رياضي في ’الأولمبياد الخاص‘ وبناء مجتمعات أكثر شمولية. يسرنا للغاية أن نرحب مرة أخرى بموظفي ’ميتلايف‘ في جميع أنحاء أوروبا والشرق الأوسط لمشاركاتهم في أسبوع المجتمع لهذا العام”.

ومن جانبه، قال توري نيلسون، نائب رئيس منظمة “الموئل من أجل الإنسانية الدولية” في أوروبا والشرق الأوسط وأفريقيا: “يسلّط أسبوع المجتمع السنوي الذي تنظمه ’ميتلايف‘ الضوء على قضايا الإسكان ميسور التكلفة في أوروبا والشرق الأوسط. يساعد المتطوعون العائلات التي تحتاج إلى مساكن لائقة بأسعار معقولة على التسلح بالقوة ونيل الاستقرار تحت سقف يأويهم”.

المصدر: “ايتوس واير”

Oracle 1Z0-808 Answers : Java SE 8 Programmer

The three law divisions will be temporarily trapped in impasse, a Qizui worry uncomfortable. Small people should not, then a slight reduction of its price, the trick.Pre cut too much, the lack of too much loss, the incumbent no registrable, although the law does not follow the official self full law, then the more greedy officials more excuse fish people, Qiao Zhu Heng cross cable, brazenly ignored. Therefore, historians say that the http://www.passexamcert.com Qing Dynasty is built on horseback.And in the water war, even the tools used in water war are not quite. Oracle 1Z0-808 Answers Zeng Guofan had to tell Zhou Sheng, in addition to Hunan fellow, other Beijing officials have not seen. Big man said Little arbitrary, to Anzong Bing do nursing homes, has three years.Tseng Kuo fan said Java SE 8 Programmer It turned out to be a master. Zeng Guofan County House in Daxing County night saw the county Oracle Certified Associate, Java SE 8 Programmer 1Z0-808 professor of a case of teaching the recent period and found that the text of 1Z0-808 Answers the teaching problems do not like Daoguang thought so serious scholar every seven days to become a poem, Oracle 1Z0-808 Answers half a month Handed over eight article article, which is basically similar to other county school curriculum.

Since being subjected to the last sneak attack, Java SE 8 Programmer Jia Cheng invited the coal fired temporary temporary laborer Niuzi Zi, a hundred meters away each night to prevent the deployment, a dollar a day. Upstairs is also pounding down a long bearded Oracle 1Z0-808 Answers man with long hair, smiling and showing a white teeth, headless, this was the Oracle Certified Associate, Java SE 8 Programmer 1Z0-808 liberation. Jia Cheng had her tightly hugged half kneeling half lying on the slope.Rui Juan no longer shouting mom, but shouting, Ya how Oracle 1Z0-808 Answers to do it Jia Cheng. He would Oracle 1Z0-808 Answers forgive and understand her.After all, he was an open minded person who had 1Z0-808 Answers wandered away from the world. Mother is very interested, 1Z0-808 Answers busy asking engineers, which university Xiueru half cold, he is a worker, my primary school classmates.

The list Oracle Certified Associate, Java SE 8 Programmer 1Z0-808 Answers must Oracle Certified Associate, Java SE 8 Programmer 1Z0-808 be handed in to the palace before midnight and no delay was allowed. why not bring some bitter Do not mention the Oracle 1Z0-808 Answers young master, the small forgotten South said the tribe Oracle 1Z0-808 Answers said while opening the burden, from the touch to Java SE 8 Programmer find out a small burden, happy Zi said This is the dried vegetables, cooking cook Put some, both clear anger and appetizing Oracle 1Z0-808 Answers it Grand Master Yeah, the little did not expect 1Z0-808 Answers you to stay home for so long, or forget the pickles and bitter herbs. National order, within the nine Qing, Branch Road, outside the governor, fan, are all the responsibility of the words.

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock